­

Reklama w sieci

18:18

Pozycjonowanie stron - etapy procesu optymalizacji
Istnieje sporo sposobności atrakcyjnego zaprezentowania oferty firmowej, ale jednym z najczęściej stosowanych jest oczywiście strona www. Przez ostatnie lata burzliwego rozwoju tego nośnika promocji powstało ich tak sporo, że w pewnych przypadkach ciężko jest przebić się w gronie silnej konkurencji. Na nieszczęście musimy się z nią liczyć niezależnie od branży, w jakiej działamy, ale upowszechnianie strony w sieci jest na szczęście prostsze, niż nam się wydaje.



Jednym ze sposobów jest pozycjonowanie stron, pod warunkiem natomiast, że zostanie zrealizowane przez prawdziwych fachowców w tej kategorii.
Usługi takich osób i firm cieszą się przez cały czas rosnącą popularnością i warto z nich skorzystać, kiedy chcemy, aby nasza witryna internetowa firmowa znalazła się na jednym z czołowych miejsc w rankingu wyszukiwarki Google. Fachowo wykonane pozycjonowanie stron może to zagwarantować, niemniej jednak tylko w przypadku, kiedy stanie się częścią większej kampanii, nastawionej na długotrwałe podtrzymanie osiągniętych rezultatów. Dzięki temu będzie możliwe zbudowanie świadomości marki, którą już zawsze będą rozpoznawać nasi klienci. Natomiast przedtem strona musi przejść proces optymalizacji, składający się z wielu, ale równie bardzo poważnych elementów. Pierwszym krokiem do zaprojektowania jest w każdej chwili sprawdzenie, czy spełnia wymogi stawiane witrynom przez Google i inne używane wyszukiwarki. Taki dokładny audyt stanowi dokładnie określone wytyczne, którymi można się kierować na następnym etapie prac. Trzeba będzie skontrolować poprawność kodu źródłowego witryny oraz dodatkowo skryptu wszystkich dodatkowych kodów, poprawiających funkcjonalność i przydaje się tu znajomość takich języków jak HTML, JavaScript czy PHP. Warto również zoptymalizować pliki graficzne, zmniejszając ich w bardzo wielu przypadkach zbyt duży rozmiar, co ze stuprocentową pewnością poprawi prędkość ładowania.
Przeprowadzając pozycjonowanie stron, powinniśmy też pamiętać, jak bardzo istotną ich częścią jest to, co będziemy publikować. Nie mogą to być przypadkowe teksty, które nie zainteresują użytkowników, ani w żadnym wypadku treści skopiowane z innych witryn. Powinno się sobie jasno powiedzieć, że jest to nielegalne, niezgodne z prawem i bezwzględnie tępione przez Google. Unikatowe i poprawne teksty prawie natychmiast przyciągają użytkowników internetu, którzy umieszczają do nich linki na swoich portalach. Jest to dobry sposób na podniesienie popularności pozycjonowanej witryny, a stąd już pierwszy krok do pierwszej dziesiątki listy wyników wyszukiwarki.
Zobacz także: abonament pozycjonowanie.

You Might Also Like

0 komentarze