Serwis sprzętu komputerowego
03:00Przede wszystkim w sytuacji wady fabrycznej sprzęt komputerowy dla firm powinien być wymieniony na nowy lub powinien zostać naprawiony w taki sposób, aby możliwe było jego normalne korzystanie. Gwarancje serwisowe są bardzo różne. Czasem firma produkująca dany sprzęt w tej samej chwili wymienia uszkodzony sprzęt na nowy, ale zdarza się także, że projektuje się aż trzy naprawy i dopiero po trzecim uszkodzeniu sprzęt może być wymieniony na nowy. Bez względu na sytuację nie należy wykonywać żadnych napraw samodzielnie, gdyż to w każdej sytuacji skutkuje utratą gwarancji. Jeżeli już nie stosujemy się do zaleceń producenta konkretnego sprzętu, nie uzyskamy wyborów dotyczącej naprawy na bazie gwarancji, jedynie będziemy musieli za tą naprawę zapłacić pełną stawkę. Koszt będzie dotyczył nie tylko i wyłącznie nowych części, ale też usługi naprawy, a w przypadku drogiego sprzętu może być ona bardzo wysoka, więc takie samodzielne manipulacje nigdy się nie opłacają. Na prawdę bardzo często w sytuacji firm samo wdrożenie oprogramowania w firmie na dokładnie sprecyzowane urządzenia też jest realizowane przez zewnętrznych dostawców oprogramowania i jeśli zrobi się to samemu, gwarancja może zostać utracona.
Dodatkowe informacje: serwis kas fiskalnych.
0 komentarze