­

Jaka ulotka

01:01

Czy ulotki działają
W projektowaniu ulotek najistotniejsze jest, by zachować złoty środek między tym, że podejdziemy do sprawy kreatywnie, a tym, ażeby nasza ulotka była nadal elegancka i stylowa. Takie wyważenie formy między kreatywnością a standardowym podejściem jest niewyobrażalnie istotne szczególnie w przypadku firm, które mają za sobą wiele lat działania i ich identyfikacja wizualna jest dosyć sztywna. Wielu z nas jest tak przyzwyczajony do ulotek, że wcale nie zwracamy na nie uwagi, jedynie zaraz wyrzucamy je do kosza, stąd też dla profesjonalistów od promocji powinno być bardzo ważne to, żeby ich ulotki A5 przyciągały uwagę i aby nie stały się jednymi z wielu, jakie prezentuje się potencjalnym klientom.



To jest skomplikowane, bo ulotka firmowa w dużej liczbie przypadków stanowi ogromne wyzwanie i to dla każdego, ktoś jest taką ulotką styka. Żeby zaplanować dobrą ulotkę, trzeba mieć świadomość tego, jakie są elementy, które muszą się w nich znaleźć i czego nie warto pisać. Głównie trzeba mówić na tej ulotce językiem korzyści, zatem podać takie elementy, które będą stanowiły wartość dla osoby, która zobaczę tę ulotkę. Musi tam być głównie wyszczególnienie tego, jak ta osoba skorzysta na tym, że zainteresuje się z działalnością firmy. Dla większości firm wykorzystuje się zwyczajne ulotki A5, ale czasem przeznaczenie ma ulotka harmonijka, w szczególności wówczas, gdy oferta firmy jest dosyć rozbudowana i pragniemy na tej ulotce przedstawić wszystko, co mamy do zaoferowania klientom.

Koszt takich ulotek jest nieco wyższy i często jest także tak, że takie ulotki zwyczajnie produkuje się dłużej, niemniej jednak są one na tyle szczegółowe, że świetnie prezentują propozycję firmy, a tym samym poprawiają przekształcenie. Po wypuszczeniu takich ulotek sprzedaż jest zdecydowanie większa niż w momencie, gdy takich ulotek nie stosujemy. Właściwie każdy przedsiębiorca powinien o czymś takim wiedzieć.

Sprawdź: http://www.whiteart.pl/ulotki-reklamowe

You Might Also Like

0 komentarze